fbpx

barikom.si

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino barikom.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Barbara Komes, osebna dopolnilna dejavnost, ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

S spletno trgovino barikom.si upravlja Barbara Komes, ki ima prijavljeno osebno dopolnilno delo na področju:

  • A4 izdelovanje in prodaja izdelkov domače in umetnostne obrti v skladu z zakonom, ki ureja obrtno dejavnost, ki niso namenjeni zaužitju
  • B2 – izdelovanje, popravilo in prodaja izdelkov, ki niso namenjeni zauživanju in ki jih je možno izdelovati na domu pretežno ročno ali po pretežno tradicionalnih postopkih

Podatki :

Barbara Komes

Cvetlična pot 11

1260 Ljubljana Polje

Slovenija

osebno dopolnilno delo vodeno pod zaporedno številko 21921 in je bilo registrirano z dnem  13.03.2019

Davčna številka : SI 62962906

Davčni zavezanec: ne

Transakcijski račun: SI 56 0201 9346 1009 771 odprt  NLB

E-pošta: info@barikom.si

Telefon: +386(0)31 761 664

1.Splošno o barikom.si

Spletna trgovina barikom.si je namenjena prodaji izdelkov, ki so ročno izdelani.Izdelki so : unikatni, trajnostni in ročno izdelani izdelki iz blaga.  Okrasni izdelki in igrače imajo certifikat ROKODELSTVO ART&CRAFT SLOVENIJE, ki ga je izdala Obrtna zbornica Slovenije na podlagi strokovnega mnenja strokovne komisije. Certifikat potrjuje, da se izdelki štejejo k domači – umetnostni obrti. Domača umetnostna obrt je del kulturne dediščine. izdelki so  čudovita in izvirna darila za družinskega člana, prijatelja, partnerja, učitelja, vzgojitelja  ali kar tako.

2. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Slikovni material in grafika

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudbe so last Barbare Komes.

4. Mnenja o izdelkih

Ponudnik ne odgovarja za mnenja, ki jih napišejo kupci oz. obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

5. Načini plačila

Spletna trgovina barikom.si omogoča naslednje načine plačila:

– plačilo po predračunu.

6. Varnost nakupa

Ponudnik uporablja ustrezen tehnološke in organizacijska  sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdelala za to pooblaščena organizacija.

7. Kupoprodajna pogodba

Kuporodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte, po uspešno izvedenem naročilu. Dostop do te pogodbe kasneje potrošniku omogoči ponudnik, kupec lahko kopijo te pogodbe naroči preko e-naslova info@barikom.si. Ponudnik nato naročen izvod pošlje po elektronski pošti oz. po navadni pošti, če se kupec želi.

Kupec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave kontaktira preko elektronske pošte.

8. Cene izdelkov

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in ne vsebujejo DDV, ker ni zavezanec za ddv.

9. Postopek registracije

Uporabnik lahko na barikom.si opravi naročilo v spletni trgovini kot gost ali kot prijavljen uporabnik. Postopek registracije je enostaven in hiter. S prijavo na spletno stran si ustvarite svoj račun, preko katerega lahko urejate svoje podatke, naslove za dostavo, pregledate statuse naročil, jim sledite in urejate.

Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpišete. Nanj prejmete nato potrditveni e-mail za dokončno prijavo. Z registracijo na spletni strani imate tudi večji pregled na nakup.

10. Postopek nakupa

V spletmi trgovini barikom.si lahko nakupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki.

Pregled košarice je uporabniku dostopen ves čas brskanja po trgovini barikom.si. Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov.

Registriranemu uporabniku so na spletni strani trgovinaika.si vselej dostopni podatki o statusu in vsebini trenutnega in vseh preteklih naročil.

Registriranemu in neregistriranemu uporabnik dobi ob svojem naročilu povzetek naročila na svoj elektronski naslov.

Trgovec bo shranil vsebino naročil registriranih in neregistriranih uporabnikov.

a)NAROČILO SPREJETO

Po oddaji naročila kupec prejme povzetek naročila po elektronski pošti in obvestilo, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem ponudnika. Registriranemu kupcu so na strani Moj račun vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

b) NAROČILO V OBDELAVI

Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo in dobi status »v obdelavi«. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trudimo se, da je zaloga izdelkov v spletni trgovini vedno posodobljena.

c) NAROČILO ZAKLJUČENO

Trgovec v dogovorjenem roku in po prejetju plačila preko predračuna blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Po poslanem paketu dobi naročilo status »zaključeno«. Kupec za kupljeno blago prejme račun, ki je priložen pošiljki.

11. Preklic naročila

Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo o naročilu na njegov e-naslov. Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku 24 ur po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikovo elektronski naslov. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom sklenjena.

12. Kupoprodajna pogodba je sklenjena

Kupoprodajna pogodba je sklenjena med ponudnikom in kupcem v trenutku, ko  ponudnik potrdi naročilo in ga v elektronski obliki prejem na svojo elektronsko pošto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

13.  Pravica kupca

Smatra se, da je nakup na spletni trgovini barikom.si izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik v katerem se sklepa pogodba, je slovenščina.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v štirinajstih (14) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. Ponudnik o tem nemudoma obvesti kupca.

V primeru vračila izdelka ali menjavi izdelka nas prosim o tem obvestite po elektronski pošti info@barikom.si in izpolnite OBRAZEC.pdf.

Pri izdelkih, kjer se izveze ime na naš izdelek, se kupnina ne vrača.

14. Dostava

Cena dostave je  3,00 € in je enotna po celotni  Sloveniji. Stroški dostave so zaračunani in navedeni na naročilu in računu, z naročenimi artikli in jo poravnate skupaj z zneskom naročila.

Pri naročilu nad 30,00 € je poštnina brezplačna na področju Slovenije.

Omogočeno je tudi lastni prevzem na naslovu spletne trgovine barikom.si, po  predhodnem dogovoru po elektronski pošti:  info@barikom.si.

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner Trgovca za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.

Trgovec si, pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

Dostava v tujino

Če želite dostavo v tujino, nam pišete na info@barikom.si.

15. Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom

Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih (7) dni od prevzema pošiljke. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. V primeru, da so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, mora kupec pošiljko zavrniti, od poštnega uslužbenca pa zahtevati sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo. Reklamacija brez zapisnika dostavne službe ne velja.

16. Varovanje osebnih podatkov

V spletni trgovini barikom.si, se zavedamo in podpiramo pomembnost zasebnosti podatkov svojih strank. Z vsemi osebnimi podatki, ki nam jih posredujete, ravnamo pošteno in jih skrbno varujemo v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije, evropske uredbe GDPR ter načeli in vizijo svojega podjetja.

Osebne podatke zbiramo in obdelujemo za lastne potrebe prodaje in promocije prek spletne trgovine na področju Evropske unije in drugega svet.

Vaše osebne podatke bomo varovali, dokler za to obstaja interes/potreba oziroma do vašega preklica privolitve.

17.Pritožbe in spore

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@barikom.si ali pisno se pošlje na naslov Barbara Komes, Cvetlična pot 11, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec si bo prizadeval, da bo morebitne spore reševal sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje sporov med Trgovcem in uporabnikom ( kupcem) pristojno sodišče v Ljubljani.

 

Shopping Cart
Translate »